KVA ER EIT TRYGT OG GODT BARNEHAGEMILJØ?

I VÅR BARNEHAGE * Alle skal ha nokon å leike med * Alle treng ein venn * Gje barna gode opplevingar i kvardagen * Alle skal bli hørt og sett * Vi skal oppleve mestring, trygghet og nærhet * Alle skal vera inkludert i eit felleskap

KVA ER EIT TRYGT OG GODT BARNEHAGEMILJØ?

• Innebærer at barnet sjølv opplever at det er trygt og godt i barnehagen, at barnet er inkludert i barnegruppen, og at det å gå i barnehagen er en positiv opplevelse og noko barnet ser fram til.

JOBBE PROAKTIV

1.Sosialutvikling:
Samspill med andre barn og vaksne. Gjennom leik, samarbeid, deling, forståelse for regler og normer og evnen til å byggje positive relasjoner.
2.Emosjonell utvikling:
Utforske og uttrykke eigne følelser og hjelpe til med å utvikle emosjonell intelligens og sjølvregulering
3.Kognitiv utvikling:
Leikbasert læring, språkstimulering, problemløysing og kreativ utfolding
4.Trygghet og omsorg:
Lydhøyr til barna sine behov, gje kvar og ein den oppmerksemd dei treng og etablere gode rutinar og strukturer
5.Foreldreinvolvering:
God kommunikasjon med heimen, inkludere foreldre i barnet sin utvikling og ta hensyn til foreldra sine perspektiv og verdiar.